+98 (35) 352 238 38 info@neypoolica.com شنبه تا پنجشنبه 8:00 الی 15:00 فارسی English العربية

اتصالات فاضلاب ساختمانی

همه محصولات اتصالات فاضلاب ساختمانی در اینجاست. اتصالات یو پی وی سی فاضلاب ساختمانی نی پولیکا از بهترین مواد و متریال ممکن تولید شده و تمام استانداردهای مورد نیاز را دارا می باشد. شما با کلیک روی هر محصول می توانید مشخصات و توضیحات آن را مشاهده نمایید.

اتصالات یو پی وی سی فاضلابی چیست و چه کاربردی دارد

اتصالات یو پی وی سی فاضلابی جهت ارتباط، تغییر مسیر و یا اتصال دو یا چند لوله به هم کاربرد دارند. البته کاربرد و عملکرد اتصالات یو پی وی سی فاضلابی به همین مورد خلاصه نمی گردد. به طور مثال گاها از اتصالات خاصی مانند کلاهک هواکش جهت بهینه سازی خروج گازهای فاضلابی استفاده میگردد یا برای مسدود سازی بخشی از لوله می توان از درپوش ها استفاده نمود.

انواع اتصالات یو پی وی سی فاضلابی

اتصلات فاضلابی ساختمانی بسیار گسترده هستند و در ابعاد مختلفی جهت کاربردهای مختلف عرضه می شوند. از مهمترین انواع اتصلات فاضلاب ساختمانی می توان به زانو 90 و 45 درجه یو پی وی سی اشاره نمود که جهت تغییر مسیر لوله ها به صورت نود درجه و چهل و پنج درجه مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع اتصالات یو پی وی سی فاضلابی و ساختمانی

از دیگر اتصالات یو پی وی سی فاضلابی که از اهمیت بسیار بالایی پس از زانویی ها برخوردار است می توان به سه راه دریچه بازدید اشاره نمود. از این اتصال جهت بازدید و رفع گرفتگی لوله های فاضلاب استفاده می شود.

کلاهک هواکش از دیگر اتصالات ساختمانی مهم جهت خروج گازهای فاضلاب به بیرون است. این نوع اتصال را حتما در پشت بام ها و انتهای لوله های فاضلاب دیده اید. این کلاهک ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که علاوه بر خروج گازها، از ورود هر گونه شی یا باران به مسیر لوله خودداری نمایند.

خرید اتصالات فاضلاب ساختمانی از برند نی پولیکا

جهت خرید اتصالات یو پی وی سی ساختمانی از برند نی پولیکا می توانید بر روی هر یک از محصولات فوق کلیک نمایید و اطلاعات و مشخصات محصول را به طور کامل مشاهده کنید و سپس جهت خرید محصول با ما تماس بگیرید.